en kommentar från icke okänd person..

VEM?  (O MY GOOOOOOD ÄR SJUK I HUVVE !) om do it lika a dude:
HEEERREEEEGUUUUD assa! du får bara inte sluta blogga jag bara älskaar din blogggg ojojojoj hjälp mig vad ska jag ta mig till? kan inte sluta läsa? 

Jag gick till en läkare och bad att få tableter mot detta, men han sa att jag var sjuk i huvve och var snurrrig i bolllllen? Jag vart så himla ledsen! men jag bryde mig inte, för jag vart så glad när jag kom hem och läste din bloooooogggg! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaag älskr den hahaaha!

o my gooooooooood! i love it!

hahahaahahahahahahahahaahahahahahahhhhhhhhahaahahahahhaahahahahahah! vem kan denna hemska männika vara tro? // varning kan vara jobbig på slöjden!! ring 112 vid nödsitvation!
svar: tack för kommentaren emma och bara så du vet,om du ska vara "hemlig" så skriv inte att du kan vara jobbig på slöjden då fattar jag direkt! och du ska ju absolut inte säga samma dag till mig att du ska kommentera det där på min blogg,men tack iallafall,det glädjer mig;)
gammal bild,men fortfarande lika söt!

Kommentarer
Postat av: em

HAHAHAAH vad jag är kul! ;P <3

2011-03-18 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0