do it lika a dude

weheartit

Oj,oj,oj vad jag uppdaterar dåligt nu för tiden,måste skärpa mig! Men skärpa mig får jag göra i slutet av veckan,jag har två prov,en redovisning och ett läxförhör,så jag har lite att stå i,men jag ska självklart blogga så mycket jag kan,minst ett inlägg per dag skulle jag tro kommer upp! Men nu ska jag snart krypa ner i sängen för jag ska ligga i en tandläkarstol klockan 10 över 7 imorgon bitti,alldeles för tidigt för mig,men vad gör man inte om man måste?
Åh,nu måste jag sluta skriva för att jag inte ska bli för flummig när jag skriver för jag är helt slut efter 2 timmars träning med först fys och sen handboll. Nu ska jag se lite på tv sen sova, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: VEM?

HEEERREEEEGUUUUD assa! du får bara inte sluta blogga jag bara älskaar din blogggg ojojojoj hjälp mig vad ska jag ta mig till? kan inte sluta läsa?



Jag gick till en läkare och bad att få tableter mot detta, men han sa att jag var sjuk i huvve och var snurrrig i bolllllen? Jag vart så himla ledsen! men jag bryde mig inte, för jag vart så glad när jag kom hem och läste din bloooooogggg! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaag älskr den hahaaha!



o my gooooooooood! i love it!



hahahaahahahahahahahahaahahahahahahhhhhhhhahaahahahahhaahahahahahah! vem kan denna hemska männika vara tro? // varning kan vara jobbig på slöjden!! ring 112 vid nödsitvation!

2011-03-15 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0