we've been on the run driving in the sun

Nu har det varit tomt här alldeles för länge..Har hunnit med massa roliga och mindre roliga saker sen sist,har varit i Umeå,varit hos läkaren,umgåtts med kompisar,haft massa plugg och massa sånt!
Hade ju kort vecka i skolan förra veckan och min valborg spenderade jag med Lisa och även med Erik några timmar.
Och igår så var jag hos Fanny i Frånö där hon och Alva hade styrt partaj. Riktigt kul var det med massa sköna människor!! Fick skjuts hem av broder nån gång inatt och tror inte jag somnade förräns halv 4. Imorgon startar dagen med ett nationellt prov och sedan bara dryga lektioner.
Nu ska jag lägga mig i sängen och se lite på film sen sova.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0