fade into darkness

HEJ!
Och förlåt för att jag inte skrivit på hela lovet..Var ju i Stockholm mellan fredag och söndag och såg Avicii och han var så JÄVLA GRYM vill jag lova! Ska försöka fixa en video så ni får se!
Sen var jag hemma måndag och försökte vila upp mig för att på fredagen innan jag åkte till Stockholm så vaknade jag med feber och världens förkylning så efter Avicii hade jag i stort sett ingen röst kvar hehe..Men iallafall på tisdagen så drog jag till Lisa och firade henne med massa trevliga tjejer och i onsdags åkte jag till Östersund med Mathilda! Vi bodde hos hennes bror och vi hann med att shoppa en hel del och vi var en sväng på Storsjöbadet också. Åkte hem i fredagskväll och har spenderat min tid hemma sen dess, så skönt.
Var ute och övningskörde en stund igår och ska ut ikväll också. Nu ska jag äta, återkommer lite senare med lite bilder!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0