alla minnen från sommarn finns kvar

Ojoj,sen sist jag skrev så har jag hunnit med en hel del. Förra torsdagen åkte jag till Vemdalen där jag var fram tills söndagen sen gick jag som vanligt i skolan denna vecka och tränade litegrann och i fredags fyllde jag 17 år! Det firades med tårta och paket,fick en ny mobil bland annat,så glad! Igår firades jag med mina käraste vänner. Fick jättefina presenter av dom!!
Fick även besök av två trevliga killar på kvällskvisten! Idag har jag inte gjort mycket alls,vaknade typ halv 9 klev upp och åt frukost sen satte jag mig ute i solen ett tag,riktigt härligt väder! Sen vid 3 for jag och handlade med pappa och nu väntar jag på middag som blir grillat! 
Ha en fortsatt bra söndag,puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0