vi alla söker efter den där personen som kommer älska en oavsett vad

God Kväll! Imorgon börjar jag och även massa fler personer runt om i Sverige skolan igen efter två veckors jullov. Hur lite jag än ser framemot plugg så längtar jag ändå för att vi har så sjukt mycket roliga saker att göra i skolan nu! Så spenderar alltså min tisdag i skolan mellan halv tio och två sedan ska jag åka direkt till Amanda och fira henne med massa brudar för att hon fyller hela 18 år idag,stort grattis! Sen fyller min syster år på onsdag också så måste köpa en present till henne också,frågan är ju bara vad...
Nu tänkte jag faktiskt slå igång en film och sedan sova för annars kommer jag aldrig komma upp imorgonbitti. Hörs imorgon,godnatt!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0