New soul

Dessa fyra dagar av skola var över innan jag ens hunnit blinka och kommande två veckor har jag inga vanliga lektioner utan då är det bara repetitioner och föreställningar med estet och deras musikal, där hantverk är jobbet bakom alla kostymer och rekvisitan. Är sjukt taggad även fast vi jobbar lite dryga tider men tror det kommer bli otroligt kul. 
I fredagskväll var jag med Mathilda och Tina som jag inte träffat på jag vet inte hur länge,det var riktigt mysigt med massa tjejsnack. Igår tränade jag på förmiddagen sen på kvällen var jag med Lisa några timmar. Imorse drog jag en pw till gymmet när det öppnade,det vill säga klockan tio,och efter det tog jag en pw hem också. Riktigt skönt faktiskt! 
Nu ska jag kolla på film resten av kvällen sen sova. Ha en fortsatt bra söndag.
Puss 

God frukosten imorse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0