måndag till fredag aldrig tag det slut,fastnat i ett mönster,svårt att ta sig ut

Hej,en vecka sedan sist nu,går trögt med bloggandet hehe..
Den här veckan som varit har varit skit,kommer knappt ihåg vad jag gjort men den har varit stressig och dryg vilket har gjort det till en skitvecka. Fick skjuts hem av en av mina lärare idag så det var väldigt snällt och väldigt skönt,var hemma innan min buss skulle ha åkt från Kramfors!
Så jag lagade middag när jag kom hem så den var klar när resten av familjen kom. Sen åkte jag på gymmet och tränade en timme sen drog jag till Högslätten där AIK vann över husum med 5-1!
När jag kom hem åt jag lite chips och tittade på Grey's anatomy. Nu jag sova så vi hörs imorgon.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0