but then i go and spoil it all by saying something stupid like i love you

Hej! Mitt liv för tillfället består av skola,träna,äta och sova. Inte ett dugg intressant,men jag ska bättra mig med bloggningen. Är bara så jävla less på designen så jag vill kräkas men ska försöka ta tag i det någon dag,har ju haft denna i något år nu hehe....
Imorgon tar jag lov eftersom jag är ledig på fredag och det ska bli så skönt! Lite tråkigt dock för att en av de bästa lärarna jag någonsin haft ska sluta:( så våran klass gick och köpte blommor till henne idag och hon blev så glad så hon började gråta..
Men vilket fall åker ju till Stockholm på fredag för att sedan på lördag gå på AVICII,såg ju han för två år sedan och då var han grym och kommer antagligen vara dubbelt så bra denna gång,WOHOO!
Nu ska jag sova innan detta inlägg blir ännu mer rörigt!
Puss och godnatt!
sen förra gången i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0