lever i en illusion

Hej där!
Sitter i skrivande stund och försöker skriva ett svenska tal vilket går helt åt helvete. Hatar att skriva tal och hatar ännu mer att läsa upp det. Måste skriva ett tal som är minst fyra minuter långt tills på torsdag. Lycka till Ida!
Inte nog med det så har jag hantverksprov och en uppgift i matte tills torsdag, älskar lärare som kommunicerar..
Det enda som skulle blivit bra med den här veckan var att sluta halv 12 imorgon men det förstördes ju så fort jag insåg att jag hade massa plugg,haha livet. Aja ska inte klaga, livet är ju rätt bra i övrigt faktiskt. 
Annars idag har jag varit i skolan, inget ovanligt. Hoppas alla haft en bra måndag!
Nu ska jag skriva det där skittalet.
PUSS
 
Leksand 2010. Vill ha sommar NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0