länge leve du min vän du som kom och gick igen

Hola! Idag är en riktig bajsdag,hade hål första timmen vilket jag fick veta när jag kom till skolan så fick sitta där två timmar och vänta tills resten av min klass kom typ. Sen efter lunchen fick jag så jävla ont i magen,skönt nog skulle vi bara leka på lektionen efter lunch så det gick bra ändå. Sen slutade jag efter det för att idrotten blev inställd.
För tillfället så snapchatar jag med Mathilda som jag inte träffat på snart två veckor för att hon och Bella är på praktik i Ramundberget...
Hade tänkt ta mig en promenad snart för känner inte för att gymma idag för har så äckligt ont i huvudet.
Ha det så bra!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0