igår var jag högst upp imorgon är jag nedanför

Hejsan! En riktigt dålig dag idag,ingenting har gått min väg kan man väl säga. Skulle bara vilja krypa ner i sängen och mysas med någon trevlig person,men nej får nöja mig med att sova själv. Det enda positiva idag är att jag nästan är klar med mitt tal!
Har insett att jag har världens sämsta,asså ärligt,immunförsvar,var hemma två och en halv dag från skolan för två veckor sedan,blev lite förkyld förra veckan som gick över och nu är jag förkyld igen,alltså tredje gången på två veckor,vad vill livet mig??
Imorgon går jag lång dag och sen ska jag plugga hela kvällen och förhoppningsvis övningsköra lite också!
Ha en bra kväll,godnatt!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0