who run the world


Hallå! Detta goda på bilden ovanför åt jag och Mathilda till frukost imorse,mums!
Sov alltså hos Mathilda igår,kom till henne runt halv 8 och då va vi en stund med Henrik och när han drog kollade vi på partaj och café bärs och fikade. Sen la vi oss i sängen och kikade på Eva och Adam och bara myste. Vaknade väl runt halv 10 imorse typ och då gjorde vi frukost sen kom mamma och hämta mig vid 1 då åkte jag hem och städade lite. Sen nu ikväll har mormor och morfar varit här för att bästa pappa fyller år! 
Inatt ska jag även sova hos min käre bror så det blir väl trevligt! 
Nu ska jag kolla på tvd innan han kommer och hämtar mig när han slutat jobba.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0