skurkar blir till hjältar när ingen säger som det är

 
God kväll på er! Imorse vaknade jag upp vid 10 och klev upp och åt lite frukost och fixade i ordning mig sen promenerade jag ner till stan där jag mötte upp Lisa. Fick med mig två tröjor och ett par jeans eftersom jag spräckte mina igår,hehe. Sedan kom mamma och hämtade oss och då skjutsade vi hem Lisa och for sedan till öbacka för Moa hade handbollsmatch. Kom hem för typ två timmar sedan och har sen dess suttit i min säng och det ska jag väl göra resten av kvällen också antar jag. Kul liv. Imorgon ska jag troligtvis kolla på hockey och inte så mycket mer än så. Vi kanske hörs senare ikväll.
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0