han kysser som en karl ska

Här ekar det tomt. Sen sist jag skrev har jag hunnit sova hos min bror och jag städade även hans lägenhet medans han jobbade för att jag är så himla snäll. Sen var jag bara hemma på tisdagkväll. I onsdag hade jag en slapp dag sen vid halv 6 mötte jag upp Linnéa och vi gick på Coop för att möta upp resten av tjejerna och vi handlade sen gick vi till elsa och gjorde tacos. Blev en himla massa snack att ta igen nu när vi alla aldrig umgås tillsammans längre..Men det var så himla trevligt! Sen kollade vi på sinister och vid halv 1 mötte jag upp Mathilda och vi gick hem hit och sov. Idag har vi hunnit med en promenad med mathildas syrras hund,lunch på donken,snabbis på spjute och mys i min soffa. Sen ikväll har jag spenderat någon timme med Lisa i hennes säng med massa mys och hon bjöd på egna subwaykakor och mjölk<3
Nu har jag precis lagt mig i min nybäddade säng och tänkte kolla lite tvd sen sova. 
Det här inlägget vart drygt och osammanhängande så sätter punkt här.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0