you could be my luck

Härliga onsdag. Imorse när jag klev upp ville jag inget hellre än krypa ner i sängen men tog mig iväg till bussen iallafall. Väl på skolan så började dagen med mentorstid dock bara med en av mentorerna eftersom Erik precis blivit pappa. Så på mentorstiden bjöd Sandra på pepparkakor och saft och sen satt vi hela klassen och bara babblade på om allt mellan himmel och jord. Är så himla nöjd med klassen. Sen skulle vi egentligen ha HV med Anna men hon va på möte så vi såg film men Sandra sen slutade vi för dagen. Kom hem vid 1 och åt lite sen la jag mig i sängen och vaknade halv 6,var så sjukt trött.
Nu har jag nyss lagt mig i sängen och tänkte strax sova. Hoppas ni hade en bra onsdag och får en bra torsdag!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0