kvällsfunderingar

vad gör man egentligen när man känner sig ledsen och depp när man egentligen inte är ledsen för något? Det känns hela tiden som att det är en tickande klocka och att jag snart kommer bryta ihop. Jag kan ju fortfarande vara glad men det känns som att jag måste bryta ihop för att kunna må bättre. Vill bara ha en kram och någon som säger att allt är bra och du får bryta ihop. Men samtidigt som jag vill bryta ihop så vill jag inte det för att jag inte har något att bryta ihop för. Jag vill ju vara stark och finnas där för mina vänner men ibland så orkar jag bara inte. 
Men medans jag är någonstans där emellan att vilja bryta ihop och inte vilja bryta ihop så känner man sig så tom,man har ingen aning vad man känner. Och det är det värsta,att inte veta vad man känner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0