Känner du lyckan genom sorgen?

Torsdag. En av dagarna jag tycker minst om. Var hemma en stund efter halv 4, käkade lite sen la jag mig i sängen och när mamma och  pappa kom hem hoppade jag i träningskläder och åkte på gymmet. Vart väl ett helt okej pass. Ska träna med Mathilda imorgon också, så trevligt att träna med någon! Förövrigt har jag äntligen bokat en klipptid, vilket var på tiden för mitt hår är så risigt just nu. Nästa lördag då smäller det. Har dock ingen aning vad jag ska göra med håret men det löser sig! 
Imorgon är det fredag och den består av HV och engelskaprov. Sen gym med Mathilda. Nu hade jag tänkt borsta tänderna och sen sova. Godnatt.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0