i used to bite my tongue and hold my breath

Hallå där! Igår var jag i skolan sen tränade jag på kvällen. Idag har jag varit i skolan och hade tänkt träna ikväll men mådde skitdåligt imorse så vilade idag. Jag har någon typ av förkylning som inte riktigt vill bryta ut,den finns där och luras lite då och då. Ärligt skulle den hellre kunna få bryta ut och jag blir sjuk på riktigt istället för att jag ska gå runt och känna mig hängig hela tiden men aldrig riktigt blir sjuk.
Aja imorgon är det onsdag vilket innebär kort dag på skolan,så skönt! Sen hade jag tänkt träna eftersom jag inte gjorde det idag och inte hinner det på torsdag.
Nu ska jag se på glee lite sen ska jag sova. Godnatt!
Puss 
harmonisk bild från förra veckan då det var jättefin soluppgång på väg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0