i could be the one

Måndag. Kände för att slå nån på käften imorse när klockan ringde,mådde så jävla dåligt,men krigade upp ändå. Klockan 7 satt jag på bussen påväg till skolan och började halv 9. Första lektionen var inställd för läraren är pappaledig. Gick och kollade på tavlan över vilka lärare som var borta och det visade att alla lärare jag skulle ha idag var antingen sjuka eller lediga så det var bara att åka hem igen. Var hemma runt 10 och la mig i soffan och glodde på tv sen la jag mig i sängen och slocknade. Tränade med Mathilda nu ikväll också,var jävligt otagg på att träna men va skönt efteråt.
Börjar halv 10 imorgon och nu ligger jag i sängen och lyssnar på Michaela och dashas podcast.
Godnatt fina.
Puss 
saknar värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0