Dag 3 - Hur du var förra året + bild på dig då

 
November 2012. Utseendemässigt så såg jag nästan likadan ut som jag gör nu. Skillnaden är väl att jag blivit lite smalare och vikten är lite mindre och håret lite kortare. Annars ser jag i stort sett likadan ut. Men hur jag var som person. Hmm..jag var ganska liten och tyst. Tog inte alltför mycket plats. Kände inget behov att höras och synas mest utan lät nog nästan folk trycka ner mig. Man märker ju såhär i efterhand att man kanske borde stått på sig lite mer för att folk trampar lätt på människor som är för snälla och inte säger ifrån. 2012 var förövrigt ett jävligt bra år och hösten var fan bäst. Umgicks med så jävla underbara personer som man alltid var glad med. Tyvärr har ju allt roligt ett slut och idag umgås vi i stort sett inte alls. Vilket är väldigt synd. Men alla förändras och växer åt olika håll. Finns inte mycket att göra åt det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0