titta när han dansar

Hej, har inte varit aktiv här sedan i torsdags och det ber jag hemskt mycket om ursäkt för! 
Men det har varit så bra väder hela helgen och det har jag velat tagit vara på. Bränt mig har jag också gjort. Måste även berätta hur stolt jag är över Sverige eftersom vi vann hockey vm igår! Hade varit jävligt fett att varit nere och sett matchen igår!
Annars så händer det väldigt mycket i mitt liv för tillfället, myckte i skolan och nu har jag för ungefär en halvtimme sen varit och hämtat Benedetta från Italien som ska bo här fram tills fredag! Nu får ni inte tro att jag är värsta osocial mot henne och sitter här med datorn men hon står i duschen så det är lugnt! Hon verkar väldigt trevlig så det ska nog bli roligt att ha henne här den här veckan!
Vi hörs mer under veckan, glad måndag på er!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0