river en vacker dröm

Hej, måndag och jag har fixat nästan hela dagen med att skriva ut och kuvertera inbjudningar till avslutningsfesten. Sen skulle jag ha musik men jag fick gå hem en stund innan två och plugga istället för att sitta där och inte göra något alls. Vid 3 kommer Lisa och hämtar mig och då åker jag till henne och firar hennes bror som fyller år, han ringde och va så söt igår och frågade om jag ville komma, då kunde jag inte stå emot. Sen när jag kommer hem ska jag plugga resten av kvällen!
Annars har jag cirka inget liv, har sjukt mycket plugg som ska vara klart den här veckan, och som pricken över i:et har jag fått sjukt ont i halsen och  är snorig så tror jag är påväg att bli sjuk och det har jag inte tid med i överhuvudtaget. Aja nu ska jag plugga lite till innan Lisa kommer. 
Puss
 
bästaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0