perfect two

Hej. Blev ingen skola för mig för när jag vaknade imorse mådde jag lika dåligt som igår. Efter två timmars sömn till plus en alvedon så började jag känna mig lite mer levande och orkade ta mig till duschen. Sen var det bara att göra mig i ordning för sen kvart över tre skulle jag vara hos frisören. Fick sällskap av Linnéa till stan så det var trevligt. Sedan med hår som var 15 cm kortare begav jag mig till pappas jobb för att vänta på skjuts hem för jag hade inte riktigt orken till att gå hem i denna värme med min förkylning. Riktigt vårväder! 
Något jag ser fram emot riktigt mycket just nu är att bli helt frisk så jag kan få träna igen, börjar få lite abstinens nu när jag ofrivilligt inte kunnat träna sedan innan jag åkte till Polen. Men aja, nu börjar jag babbla om allt möjligt så nu ska jag försöka få lite plugg gjort som var syftet med att jag satte mig vid datorn från början. 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0