prom

Igår hade jag som sagt bal. Det var en av de bästa kvällarna någonsin och jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på att niorna på murbergsskolan bara har 4 dagar kvar tillsammmans, någonsin. Jag har gått med halva min klass i 10 år och resten har jag gått med i 5 år. Man vet så himla mycket om alla även om man inte vet om det själv. Det kommer bli konstigt att inte komma tillbaka till skolan där jag har spenderat mina 10 senaste år fast det är samtidgt skönt på samma gång. Kvällen igår var så himla bra, folk som vanligtvis är ganska blyga vågade verkligen släppa loss och det var så kul att se! 
Murbergsskolans nior i love you and i will miss you forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0