en fredagkväll

Hej! Hade en riktigt trevlig midsommar hemma hos Lisa med henne, Mathilda, Bella och Tina. Vi grillade och åt god efterrätt och Andreas, Jesper, Stefan och Petter kom förbi en stund och då spelade vi kubb och tjejerna krossade killarna, vi lyckades även helt magiskt trolla bort en av kubbarna haha, så vi var 9 personer som sökte igenom buskarna och inte fan hitta vi den. När dom drog så gick vi in och mös ner oss i soffan och då vart det som ett depressionsmoln drog in över oss för helt plötsligt var alla tjejer helt depp. Killar är dumma i huvudet.
Jag sov hos Lisa och igår så låg jag hemma hela dagen och kollade på film. Idag har jag klippt gräset och njutit av solen. Nu håller jag på att skriva en packlista för jag åker ju till Kreta på torsdag(!) sen ska jag umgås med några tjejer och säga hejdå för kommer inte träffa några på nästan hela sommaren.. 
Men nu måste jag ta tag i listan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0