måndag till fredag kommer att repeteras

Hallå! I fredags jobbade jag på dagen och hängde med Mathilda på kvällen,vilket var trevligt! Igår var jag i stugan på dagen och badade och solade lite och efter middagen mötte jag upp Anna som jag inte träffat på typ hela sommaren och vi drog och satte oss på kajen och efter en stund kom även Jesper,Stefan,Andreas och Kasper och satte sig med oss så det var ju riktigt trevligt! Imorse kom Andreas hit så han åt frukost med mig sen drog han vidare och jag drog på mig bikinin och la mig ute på altanen nån timme i solen. Nu ligger jag i sängen och ska strax sova för imorgon är det dags för jobb igen! Godnatt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0