jag höll stadigt men jag tappade taget

Asså jag är ju sämst på det här...Bloggen hamnar verkligen åt sidan när man har lov och nu har jag börjat jobba så jag hinner inte ens tänka på bloggen. Jag jobbar på kyrkogården måndag till fredag 07-16 den här veckan och tre veckor framåt. Kommer nog klirra lagomt gott i spargrisen lagom till skolstarten iallafall. Har inte ens hunnit med att få in alla bilder från Kreta till datorn än, ska väl försöka hinna med det i helgen. Min uppdatering kommer väl se ut på samma sätt som den gör nu resten av sommaren men jag ska försöka bättra mig!
Nu ska jag iallafall kolla lite på pll och försöka få bort huvudvärken.
Puss 
 
(1) Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0