jag har inget mer än mina tankar

Här var det pinsamt dålig uppdatering,sorry för det.
Men iallafall i onsdags hade jag det första nationella provet, som var i svenska läsförståelse,det gick bra! Fast jag mådde skit under hela tiden,hade typ lust att lägga mig och grina,hade ont i magen,halsen,huvudet och överallt. Dessutom hade jag glömt glasögonen hemma vilket bara gjorde det jobbigare att koncentrera sig. Så gick hem när jag skrivit klart provet, var även hemma på torsdagen och låg i sängen i stort sett hela dagen. I fredags gick jag på skolan för då var det dags för nationella nummer två, uppsatsskrivning, vilket gick rätt bra,skrev en novell och det kändes jävligt bra när jag lämnade in den,men när jag läste igenom den när jag kom hem så ändrades min uppfattning direkt. Annars i helgen har jag inte gjort något speciellt,varit hemma typ.
Nu hade jag tänkt ta tag i lite plugg som ska vara inlämnat imorgon,samhällsekonomi.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0