stay the night

Hallå där,har försökt skriva men blogg.se har inte samarbetat i överhuvudtaget..
Idag krigade jag upp ur sängen vid halv 6 efter 2 timmars sömn då jag vaknade upp mitt i natten och som en käftsmäll från ingenstans så mådde jag så otroligt dåligt så kunde inte somna om. Tog mig som sagt till skolan ändå men där stannade jag inte länge utan tog tåget hem kvart i 10. Så fick sova två timmar när jag kom hem också. Mår inte speciellt bra än,ont i huvudet,täppt i näsan,ont i halsen,feber och ont i magen. 
Hoppas jag orkar ta mig upp imorgon för skulle verkligen behöva ta mig till skolan,men vi får se.
Nu ska jag försöka sova,godnatt!
Puss

bakade med syster igår,så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0