Juldagen

Hej! Hoppas alla hade en mysig julafton, för det hade jag. Åt en massa god mat och mös hela kvällen. Fick även jättefina julklappar, är supernöjd! Idag har jag myst runt i världens skönaste kläder hela dagen och typ kollat på film större delen av dagen. Imorgon har jag inga planer för dagen men på kvällen är tanken att jag ska ut och äta med tjejerna från gamla klassen nu när Linnéa är hemma över jul, som jag för övrigt var ute och fikade med i måndags,riktigt trevligt, som alltid! Men kvällen imorgon blir nog säkert otroligt härlig eftersom det var ett bra tag sedan vi umgicks!
Nu ska jag gå och borsta tänderna sen krypa ner i sängen framför ännu en film. Godnatt.
Puss
 
Bjuder på bild från Kreta,saknar värmen speciellt i detta skitväder vi har i Sverige. Massa regn och ingen snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0