Det blir alltid värsta dramat kring

Lördag. Spenderade några timmar hos Lisa denna kväll istället för att sitta hemma och ruttna då resten av min familj var ute på annat skoj. Kom hem runt elva för att jag skulle va hemma med Moa då och mamma och pappa kommer väl så småningom de med. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova,för jag mår inte på topp. Tror jag har dragit på mig nått virus eller liknande för jag har ont i halsen,huvudet,känner mig yr och fick typ feberfrossa på skolan igår. Men drog ändå och tränade på eftermiddagen med Mathilda,vilket kanske var dumt. Blev även hockey på kvällen och det var trevligt,dock förlust men sånt får man ta. 
Imorgon ska jag ner på stan på skyltsöndag och kika lite. Liksom lite av en tradition. Började även snöa lite ikväll så nu börjar julkänslorna smyga sig på.
Nu måste jag sova. Godnatt.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0