året 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Ja,jag har sommarjobbat,började gymnasiet oså.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga nyårslöften för blir bara besviken är jag inte kan hålla dom.

3. Fick någon du känner barn?

Jag tror inte det

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej,faktiskt inte och det är jag otroligt glad för.

5. Vilka länder besökte du?

Förutom Sverige, så var jag några dagar i Polen och två veckor på Kreta!

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
Ja,såklart det finns. Kanske lite cheezy men pojkvän skulle ju inte skada. Sen gärna få tillbaka kontakten med många som jag tappat den med.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Hmm,tror jag inte har något datum som jag liksom alltid kommer minnas. Men jag började ju gymnasiet 21/8.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Oj,fått vara med mina underbara vänner och fått möjligheten att resa bort från Sverige. Och att jag har vågat stå på mig själv mer och inte låta någon trycka ner mig.

9. Vilket var ditt största misstag?

Att tappa kontakten med så många utan att försöka kämpa att få tillbaka de.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Skulle nog vilja säga biljetten till popaganda.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat eller kläder,men tror nog mat,haha.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla fantastiska vänner och familjen.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än väldigt förkyld tror jag..?

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Miss Decibel, Hey brother, Wake me up, Sergels torg, Counting stars, En gång till, Pompeii, We got the power och en massa fler.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
Tror att det är väldigt jämnt men har ändå fler stunder där jag mått bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träningen tror jag och att ta vara på stunderna då man mått som bäst.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Allt som har tyngt ner mig.

18. Hur var din julafton?
Den var supermysig.

19. Blev du kär?
Kär är väl inte rätt ord men inte långt ifrån men det funkade inte som man hade önskat.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Svårt! Ser nästan inte på tv så jag vet inte.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Inte hatar men tycker mindre om.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Allt jag säger är sant,tror jag.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Ingen aning.

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja!

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja!

26. Vilken var årets bästa film?
Känn ingen sorg,helt klart.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Gick i skolan sen på kvällen kom några från släkten och firade mig.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Fanny,Oscar. Och såklart alla andra vänner från innan 2013!!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
För det mesta svarta jeans,låga converse och tröja till.

30. Vad fick dig att må bra?
Min fina familj och mina härliga vänner.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha, Harry Styles och Austin Butler..

32. Vem saknade du?
Alla jag tappade kontakten med..

33. Vilken var din bästa månad?
Juni-Augusti, Gick ut grundskolan,drog till Kreta,umgicks med världens bästa människor hela sommaren och jobbade innan jag började skolan.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja finns massor.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Ska lägga tid på människor jag tycker om och som får mig att må bra oså hoppas jag på 12 härliga månader med världens bästa människor.

36. Några sista ord till dig själv inför 2014?

Var dig själv och umgås med folk som får dig att må bra och strunta i folk som vill få dig att må dåligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0