what if i'm far from home.

Hello, har haft en jävligt slapp dag idag, vaknade runt halv tolv efter att ha sovit i tolv timmar och förflyttade min rumpa ut till en solstol på baksidan där jag låg fram till klockan fyra ungefär då jag gick och duschade. Sen handlade jag med mamma och sen hamnade jag i min säng efter middagen där jag fortfarande är. Har krigat lite Windows live movie maker för att det inte går som jag vill när jag försöker fixa en film från Kreta, får se hur resultatet blir..Väntar på att Lisa ska skicka några bilder sen så ska jag försöka lägga upp den någonstans så att ni kan få se!
Imorgon ska jag inte göra något speciellt, en jävligt tråkig helg helt enkelt. Men så är det när ingen vill umgås,aja, jag har ju lite roliga saker att se fram emot, inget jag kan skriva här än dock!
Puss
 
bild från midsommar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0