en till kommentar

fick en till kommentar där frågorna var: 1.varför har du valt hantverkslinjen?
2.ska du bo i kramfors?
3.känner du någon som ska gå samma linje?

1. Jag har inget riktigt bra svar på den frågan utan jag har pratat om stylist och hantverk sen frågan om gymnasiet kom upp i hjärnan där någon gång i 6an/7an. Har alltid varit intresserad av styling och smink och olika frisyrer,enda sen jag var yngre. Antar att det är ett av de intressen som alltid funnits där och just därför kändes stylist rätt när det var dags att välja! :)

2. Nej,jag kommer inte att bo där. Jag kommer att åka antingen tåg eller buss emellan. Kanske lite drygt men tror jag överlever:)

3. Nej,jag känner inte en människa som ska gå samma linje,så det känns väldigt nervöst och kul på samma gång! Det är dock en väldigt liten klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0