det är så jag säger det

Hallå där! Hoppas att ni har en roligare fredag än vad jag har! Har legat på min säng i princip hela kvällen, men aja ibland måste man väl ha tråkigt också. Man måste ha tråkigt för att kunna uppskatta det roliga eller vad man brukar säga. Har ju jobbat idag och det var en ganska skön dag. Det var bra väder och rasterna blev lite längre än vanligt och vi fick sluta lite tidigare! Det var även två begravningar och jag lyckades gräva sönder två myrbon så det känns fortfarande som att det kryper myror över hela kroppen på mig..
Nu hade jag tänkt se en film eller något sen sova!
Ha en bra kväll,godnatt!
Puss

Förresten,du som kommenterar får gärna skriva sitt namn,mycket roligare då!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0