I'm flying high

Hej där!
Just nu är det kaos i mitt rum,kläder överallt för jag håller på att packa eftersom jag åker till Polen med klassen inatt! Bussen till Arlanda går 03.00,jävla äckeltid men det ska bli kul! Vet dock inte så mycket om vädret men som det verkar just nu ska det vara väldigt varmt två dagar och lite sämre väder två dagar. Hoppas bara att det blir mycket värme! Uppdatering vet jag inte hur det blir,beror på hur det är med wifi där nere osv men lovar ingen uppdatering istället ska jag försöka fota mycket och bjuda på här när jag kommer hem istället. Nu ska jag fortsätta packa,hörs kanske på bussen sen,annars får ni ha en bra vecka för det hade jag tänkt ha!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0