white lips pale face

Riktigt dålig bloggning,men har varit sjuk så har inte haft någonting att skriva.
Igår kom iallafall Felicia hit,som jag saknat den bruden! Vi satt här hemma tillsammans med Andreas och Mathilda och kollade på tv och myste oså.
Mathilda drog vid 12 och Andreas halv 2 och imorse blev det till att kliva upp typ 7 för jag skulle vara på skolan vid 8 för att plocka fram grejor till loppisen,men fick gå hem vid 10 så det va ganska lungt,så åt frukost med Marcus och Felicia när jag kom hem sen åkte Marcus,mamma,Felicia och Moa till birsta men jag följde inte med för jag ska bort vid 6-7.
Nu ska jag duscha!
Puss


Kommentarer
Postat av: jfhgjj

är det något mellan dig och andreas? ni är ju med varann hela tiden

2012-10-02 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0