mitt hjärta i din hand

Idag har jag stått i ett antal timmar och ropat bra! snyggt hopp! härligt! till barn som är 11-12 år. Var ju funktionär på briolympiaden! Var fett kallt i början men sen när solen väl kom fram,så blev det skönt. Runt lunch kom även Andreas,Jonte och Jesper förbi och sa hej. När jag slutade en och en halv timme tidigare än vanligt så åkte jag förbi skolan för att hämta lite läxor sen åkte jag hem och drog till mormor och morfar för morfar fyller år!
Sen runt 7 kom Andreas,Jonte och Jesper hit och var med mig,det var trevligt,sen kom Viktor och Anton då gick vi ut och då kom även Stefan och Erik. Kom in igen nån gång vid 8,då var jag tvungen att göra matte och engelska,dock fattade jag inte matten så måste göra det imorgon på skolan när jag kan få hjälp. Nu ska jag sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0