if i die young

Har haft en bra helg!
I fredags mötte jag Andreas på stan efter han slutat,köpte present till jossan,sen gick vi hem hit och jag va med han tills jag åkte upp till jossan där alla tjejer utom jossan och Lisa var eftersom vi skulle ha överraskningsparty för jossan som fyller år på tisdag! Blev sjukt lyckat och hon blev jätteglad!
Igår så var jag hemma på dagen och gjorde inte så mycket sen på kvällen åkte jag till Mathilda,där jag även spenderade natten. Idag har jag och Mathilda chillat först hos henne sen här och vi var även ute och åkte lite moppe! Sen drog hon hem och jag käkade middag och efter maten kom Andreas hit så jag var med han ett tag!
Så i största allmänhet har helgen varit bra,dock har det hänt en jättetråkig sak och det är att min kanin dog i fredags och jag har haft han i 9 år,så det känns väldigt tomt nu. :(
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska snart sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0