45 frågor

1. Vad heter du?
Ida


2. Vad kallas du för?
Ido,idaho,ida

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Dom får kalla mig vad dom vill så länge det inte är taskigt och jag tar illa upp.

4. Vad gör du just nu?
Sitter i sängen och väntar på Rebecka.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Ganska nöjd med det jag gör.

6. Vad har du på dig?
Svarta jeans,en stickad tröja,underkläder och strumpor.

7. Vad har du gjort idag?
Legat i sängen,ätit frukost,duschat och städat mitt rum.

8. Vad var det roligaste med din dag?
Hittills att jag fick veta att jag ska vara med Rebecka.

9. Vad var det tråkigaste med din dag?
Att jag var tvungen att städa rummet.

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Jag vet inte riktigt,jag skulle vilja vara med massa personer som gör mig glad och bara vara,för om jag bara får umgås med personer jag tycker om så är jag nöjd. Det är då jag mår som bäst.

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
En vit vägg.

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Högerhänt.

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Mina vänner.

14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

Jag tror jag föredrar sommar mest,för att det är varmt ute,man är ledig och man umgås med personer man tycker om varje dag.
Men jag tycker om våren också för att jag fyller år då.

15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?

Jul. Inget slår julen.


16. Beskriv den perfekta outfiten?
Jag kan inte beskriva den perfekta outfiten,för många,iallafall för mig så är min stil olika beroende på vilket humör jag är på och just därför kan jag inte beskriva den perfekta outfiten. Sen är det viktigaste att man trivs i det man har på sig.

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
Säger som Lisa,tighta polotröjor. Det måste vara det fulaste som finns.

18. På tal om mode, din favoritbutik?
Har väl ingen favorit men jag tycker om monki,bik bok,h&m och gina tricot väldigt mycket.

19. Favoritplagg som du har i garderoben?
Svarta jeans.

20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
Det kan jag faktiskt inte svara på.

21. Favoritplagg på en kille?
Beror på vilken kille det är.

22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
Svenska.

23. Beskriv en egenskap hos en kille som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådrar etc.
Ett fint leende skadar ju inte.

26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.
Presenter är inte vad som är viktigt. Men den perfekta presenten för mig är att bara få vara med dom vänner jag tycker om allra mest.

27. Vad är den hemskaste presenten du fått?
Jag tror inte jag har fått någon hemsk present,kanske när jag var liten,men inget jag kommer ihåg.

28. Cola eller fanta?
Cola och fanta.

29. Choklad eller sur/salt godis?
Choklad och sura.

30. Sallad eller McDonalds?
Visst donken är gott,men jag älskar sallad.

31. Myskväll eller utekväll?
Båda och. Sålänge jag är med mina bästa vänner.

32. Pengar eller kärlek?
Pengar är najs men kärlek är bättre.

33. Tåg/buss eller bil?
Gillar alla tre,men mest tåg och bil.

34. Blogg eller twitter?
Båda.

35. Tv eller dator?
Dator.

36. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
The notebook.

37. Om du läser bästavän, vem tänker du då på?
Har flera,kan inte bara skriva en.

38. Något som du är riktigt rädd för?
Spindlar avskyr jag. Sen är jag inte rädd men orolig för gymnasiet och framtiden. Rädd för att göra fel och inte räcka till.

39. En vacker mening som har fastnat hos dig?
"Life is not about waiting for the storm to pass, it’s about learning to dance in the rain."


40. Dra ett skämt?
"Det var en gång två älgar som var ute och flög,då sa den ena nu dyker jag. Då sa den andra,det gör inget för min pappa har en korvkiosk."
Och nej det är inte meningen att ni ska fatta.

41. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
Mycket.

42. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Ha levt ett liv jag är stolt över,ha familj och rest jorden runt.

43. Beskriv din favoritscen från en film/serie.
Kan inte välja en,helt omöjligt. Finns så många från 90210.

44. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet?
Jag är väldigt bra på att hålla saker för mig själv.
Det är väl egentligen det enda jag kommer på just nu.


45. Vad har du för uppfattning om dig själv?
Egentligen ganska dålig,men det är sånt som försvinner när jag är runt folk och är glad men kommer tillbaka när jag är ensam.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"8. Vad var det roligaste med din dag?
Hittills att jag fick veta att jag ska vara med Rebecka."
aaaaw gulle

2012-09-16 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0