27 frågor sådär på söndagskvällen

1.Ditt namn? Ida Victoria Hagberg
2.Nuvarande kärlek? Ingen.
3.Beroende? Tuggummi.
4.Hur lång är du? 164/165
5.Relationsstatus? Singel
6.Tjejer jag litar på? Tina,Mathilda,Lisa,Maja,Sigrid,Jossan,Vilma
7.Killar jag litar på? Andreas och min bror.
9.Ditt humör för tillfället? Glad,fundersam,trött
10.Hur många läsare har du? Tillräckligt
11.Ett bekännande? Jag längtar till sommaren äckligt mycket.
12.Någon jag saknar? Felicia.
13.Vem du kramade senast? Andreas
14.Någon som förstår dig? Tina,Mathilda,Lisa
15.Någon som alltid finns för dig? Tina,Mathilda,Maja,Vilma,Jossan,Sigrid,Andreas
16.Senaste smset du skickade? "riktigt trevligt"
17.Någon du vänder dig till när du är ledsen? Tina,Mathilda,Maja,Sigrid,Lisa
18.Någon som får mig att skratta? Tina,Mathilda
19.Någon som jag gör dom galnaste sakerna med? Mathilda,Tina
20.Någon som får mig på bra humör? Tina,Mathilda,Maja,Jossan,Sigrid,Lisa,Andreas
21.Vad jag lyssnar på för tillfället? Tv:n
22.Något jag tänder på? Magrutor
23.Något jag blir äcklad av? skitiga naglar
24. Bästa vänner? Mathilda,Tina,Lisa,Maja
26.Ett till bekännande? Jag kommer sakna min klass jobbigt mycket när jag går ut nian.
27.Något jag hatar? Folk som ljuger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0