When we first met,i honestly never knew you were going to be important in my life.

Hej på er,har haft världens bästa dag,helt seriöst!
Hade en bra dag på skolan,speciellt NO:n,tror jag aldrig haft en sån rolig no lektion och skrattat så mycket,våran vikarie konstaterade även att det inte gick att vara seriös med våran klass..:)
Matten var också ganska rolig,speciellt blicken jag och Tina fick,haha..
När vi slutade hängde Anna med hem och vi bakade,sen åt vi middag och sen kom en del av släkten,eller ja,den del av släkten som bor i Härnösand och jag fick presenter,fick mest pengar så fick sammanlagt 3220 kronor,helt okej om du frågar mig!
Sen när Anna skulle hem körde jag en powerwalk samtidigt,kändes jävligt skönt måste jag säga! Kan även glädja mig åt att jag inte har någonting att plugga och jag inte har några lektioner alls imorgon,utan det är den internationella vattendagen så vi ska ha temadag på skolan och jag ska vara typ "funktionär". Blir säkert kul!
Men nu måste jag snacka med Lisa,sen duscha,så vi hörs imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0