"people who hurt you are like sandpaper,they may cause pain but when it's over,you'll be polished and they'll be useless"

Hej på er,kom hem från Sigrid för typ fem minuter sedan. Har haft en otroligt grym kväll,först lagade jag,Sigrid,Leila och Lisa mat,eller Lisa gjorde det mesta bara för att hon är grym. Sen kom Maja och åt med oss och runt kvart i åtta kom Lina och Vilma och kollade på melodifestivalen med oss. Helt rätt att Loreen vann! Sen när det slutade skulle typ alla tjejer hem och då var klockan tio,så när dom drog bestämde jag och Sigge oss för att kolla på film,såg i taket lyser stjärnorna,var ett tag sen kan man säga! Och när den slutade så satt vi och snackade ett bra tag om allt mellan himmel och jord. Så jävla enkelt att prata med Sigge,hon förstår precis allt man säger,så otroligt skönt. Så vi tog oss ett riktigt tjejsnack helt enkelt. Sen runt ett fick jag ett sms från pappa som skrev att han skulle gå och lägga sig,jag hade inte en aning om att klockan var så mycket. Men vi fortsatte att prata ett tag tills klockan blev tjugo i två,då jag insåg att jag kanske borde börja dra mig hemåt eftersom jag bara blev tröttare och tröttare,tur att jag bara behöver gå uppför backen från Sigge så är jag hemma,blev dock sjukt pigg av att gå den biten,så nu kommer jag inte kunna somna..Så lägger mig och kikar lite dubbelliv,sen ska jag sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0