it's a sky full of lighters

Hej,bloggade inget igår,hann verkligen inte!
Slutade skolan vid 3 och direkt när jag kom hem så började jag städa,och när mamma kom hem började vi laga mat,runt kvart i 7 åkte min far och hämtade Lisa och efter hon hade kommit började det ramla in fler och fler,när alla hade kommit var vi 13 tjejer som käkade tacos,skrattade,pratade och bara hade sjukt kul! Klockan halv tio ungefär trillade det in 4 pojkar också,trevligt trevligt. Då öppnades det lite paket,fick riktigt fina saker! Sen kikade vi på film och när klockan slog 1 hade alla åkt hem!
Idag ska jag till optikern halv 2,sen har jag en jävla massa städning framför mig efter igår kväll,och ikväll ska jag dras med ett antal 11-12 åringar som ska sova här..
Hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0