good life

Har haft en sån sjukt bra dag idag,den är fortfarande grym! Började med att åka till skolan,va sjukt trött och på hemkunskapen såg vi film i typ två timmar så jag höll på att somna! Sen hade vi SO och då fick jag veta att jag fick A på religionsuppsatsen,seriöst det trodde jag inte,jag som trodde uppsatsen blev skitdålig! Blev iallafall sjukt glad. Sen hade vi tjejsnack som var grymt som vanligt,dock var det sista gången...Sen smyckesdesign där jag fick träffa Amelia! Och när jag kom hem så fick jag en tidig födelsedagspresent,nämligen en iphone 4s,så jävla grymt! Oså blir det att åka till Stockholm imorgon,bättre kan det fan inte bli!
Sen är det ju lov nu också,och på lovet ska jag träffa blandannat Lisa och Sigrid. Grymt saknade båda två!
Men nu måste jag packa de sista,sen duscha och SOVA!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0