1158

Hej,bloggade inget igår,glömde helt ärligt bort...Men det hände inte speciellt mycket så hade ändå inget att blogga om. Idag var jag i skolan,sen på smyckesdesign,efter den åkte jag hem och åt mat sen drog jag till Lisa och fick försenad present,jättefina saker,tack!!!
Sen drog jag med henne till landgren för hon hade träning och jag väntade på hämtning,medans jag väntade satt jag och snackade med Jonte och Erik,trevligt.
Nu sitter jag här,men lite smått panik eftersom jag åker på konfaläger imorgon...Och inte ens har börjat packa,har inte ens plockat fram en väska. Åker typ halv 5 och jag slutar 3 då måste jag hinna packa och duscha,min syrra får hjälpa mig!
Längtar även till nästa vecka då jag ska köpa egna glasögon och slipper dessa fula låneglasögon.
Men nu måste jag seriöst packa lite,sen sova,hörs imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0