I'm trying my best to hide it, it's hard just being your friend when deep down I know I love you.

Sjukt dålig uppdatering av mig. I lördags skulle jag egentligen på tivolit men de spöregnade så det blev inget istället bakade jag och min syster asgoda cupcakes!
I söndags så drog jag ner till marknaden en stund med Jossan men det började regna efter ett tag så vi drog åt olika håll. Idag har jag varit hemma för jag har haft ont i min mage men nu mår jag bra och jag ska på skolan imorgon!
Nu hade jag tänkt sova så jag tar igen den där dåliga sömnen som jag fick inatt.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp receptet här på bloggen på dina cupcakes?=)

2012-06-05 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0