you need me i don't need you

Hejsan,fick två kommentarer på inlägget jag skrev igår, den första var en fråga om vilka jag var där med, och jag va med Linnéa, Emma och Emma allihopa från min klass och det var jättekul! 
Den andra kommentaren var ingen fråga utan bara att jag skulle lägga upp bilder och eftersom du valde att vara anonym och det är samma person som har skrivit båda kommentarerna så tycker jag att du kan skriva namnet istället,mycket roligare då!:) Och ja bilder kommer,jag måste föra över dom till datorn först vilket jag håller på med,dock är det inte så många bilder eftersom jag inte tog så många för jag bara hade mobilen.
Så jag återkommer med ett nytt inlägg snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0