the world is on my side i have no reason to run

 
Hej,idag har jag legat på min altan och solat. I solen har det som varmast varit 39 grader sedan har det varit runt 30 så jag har haft det jäkligt varmt,nästan lite väl varmt ibland men jag ska inte klaga för vi har haft dåligt väder större delen av juni. Men nu är det juli så vi får hoppas på det bästa. Dock så är det alldeles grått på himlen nu så det ser ut som att det kommer regna vilken sekund som helst..Min uppdatering har ju varit lite halvkass också men det är för att blogg.se appen inte funkar och då blir det sämre uppdatering för jag använder nästan inte min dator någonting alls på sommaren.
Ikväll ska jag till Linnéa och göra pizza och kika på fotboll med lite girls,blir säkert jättekul! Har inte träffat någon av dom som ska dit sen skolavslutningen förutom Tina.
Nu ska jag fixa lite grejor,så vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0